0

Logg inn for å lagre

Handlevogn0

Du har ingen varer i handlekurven din.

 

Merk: Vennligst les følgende returrett nøye før du bestiller. Du erkjenner og samtykker i vår Returrett som standard når du kjøper på nettstedet vårt hell. Vi har understreking eller farge uthevet noen viktige begreper. Disse retningslinjene gjelder for hebeos.no.

0. Retur politikk Brief

0.1. Du kan få refusjon for defekte, skadet eller Mis-levert elementer, Størrelse Avvik & amp; Color Mismatch problemer, etc.

0.2. Vennligst forstå at kjoler som ikke passer ordentlig, men i samsvar med spesifikasjonene du bestilte ikke kan returneres eller byttes.

0.3. Du har ikke lov til å bytte eller refusjon for situasjonen for "Alt er riktig, men jeg liker ikke".

Merk: For detaljert returrett , kan du lese følgende retningslinjene nøye.

1. Generelt avkastning politikk

1.1. Vi refunderer ikke ubetinget. Du må gi bildene for å bevise problemene så detaljert som mulig, og vi har tatt bilder av kjoler før levering for å unngå svindel.

1.2. Kontakt vår Kundeservice for å starte returprosessen innen 7 dager etter mottak av varen (e).

1.3. Vi godtar bare produktene i sin opprinnelige tilstand, og Vi kan ikke behandle noen produkter som returneres uten vår godkjenning . Hvis du ønsker å returnere noen eller alle deler av bestillingen, må du ta kontakt med kundeservice på Kontakt oss og få en "Product Return" skjema som må inkluderes med pakken din. Eventuelle avkastning uten vår godkjenning kan ikke få noen refusjon eller utvekslinger.

1.4. Mis-levert produkter: Når vi har bekreftet dine mis-sendes element (element levert var ikke vare som er bestilt), vil vi være ansvarlig for vareutveksling. Du kan også returnere produktet og få full refusjon.

1.5. Farge Feil: Hvis fargen på varen mottas er ikke hva du har bestilt, så er du kvalifisert til å få full refusjon.

Please note that Vi vil ikke godta noen returnerte varer av fargen forskjellen som er forårsaket av din skjerm skjerm eller værforholdene.

2. Avbestillingsregler

Vi forstår at det er en svært viktig oppgave for å bestille en kjole for anledningen, og våre avbestillingsregler ble opprettet med å huske på dette. Det er imidlertid viktig å merke seg at våre kjoler er laget på bestilling, og når skreddersøm prosessen har begynt materialene kan ikke gjenbrukes . Den gode nyheten er at etter at du bestiller, er det fortsatt tid til å ombestemme deg. For ytterligere informasjon, vennligst se vår avbestillingsregler nedenfor.

2.1. Ubetalte ordrer vil bli kansellert automatisk etter 3 dager. Vi mottar hundrevis av test bestillinger hver dag som våre medlemmer bruker for å sitere visse Handlevogn og lagre fakturaen for senere bruk.

2.2. Bestillinger kansellert innen 6 timer etter betaling bekreftelse vil være kvalifisert for en full refusjon.

2.3. Bestillinger kansellert 6 til 12 timer etter betaling bekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full frakt kostnader og 90% av produktet kjøpesummen, for å dekke materialkostnadene.

2.4. Bestillinger kansellert 12 til 24 timer etter betaling bekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full frakt kostnader og 70% av produktet kjøpesummen, for å dekke materialkostnader og nødvendig arbeidskostnader.

2.5.Bestillinger kansellert mer enn 24 timer etter betaling bekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon (50% av produktet kjøpesummen på det meste, avhenger den nøyaktige refusjon på kansellere tid) bestående av full frakt kostnader.

2.6. Når bestillingen er sendt, kan det ikke lenger bli kansellert.

2.7. Bestillinger som ikke er betalt innen 72 timer vil bli kansellert automatisk av systemet vårt.

Hvis du ønsker å kansellere bestillingen, vennligst klikkKontakt oss å fortsette.

3. Retur for erstatning eller refusjon

Din tilfredshet er av største betydning for vår Team. Ved ankomst av pakken, er det foreslått at du sjekker og kontroller at kjolen er gjort i samsvar med din bestilling spesifikasjoner. Vennligst prøv på kjolen din så snart som mulig uten å endre, fjerne tags, eller vaske kjolen.

Hvis du er tilbake eller bytte kjoler eller tilbehør, kan du sørge for at de er i sine opprinnelige betingelser - unworn, uvasket, uendret, uskadet, ren, fri for støv og hår og med tags intakt og festet.

3.1. Defekte, skadet eller Mis-sendes Elementer

Du er kvalifisert til å hvis elementer er defekt, skadet eller mis-sendt. Hvis du mener at varene ble skadet under frakt, må du først få tak i "Proof of Damage" dokumentasjonen fra levering bærer, som trenger å bli inkludert i den returnerte pakken.

Hvis du ønsker å refundere, må du dekke kostnadene for frakt av produktet tilbake til oss. Etter hjemkomsten kjolen, vil vi inspisere kjole for å sikre at feilen var vårt ansvar, hvorpå vil vi tilby deg en fullstendig tilbakebetaling innen 16-20 dager. Men dersom mangelen er innenfor nevnte 10% forskjell, vi kan bare tilby deg en delvis tilbakebetaling på 20% -50%. Vi håper du kan forstå.

3.2. Dimensjonering og monteringsproblemer

Som alle våre kjoler er håndsydd og tilpasset, den ferdige kappe kan variere fra omtrent en tomme i begge retninger av de angitte målinger. For å sikre at kjolen vil fortsatt passe deg perfekt, har våre skred skapt alle våre kjoler med ekstra stoff i sømmene for å tillate mindre størrelse modifikasjoner.

3.2.1. Størrelse Avvik

Hvis din kjole størrelse avviker fra spesifikasjonene til din bestilling av mer enn én tomme, kan du gjerne velge mellom følgende alternativer:

Du oppfordres til å finne en lokal skredder for å gjøre justeringer. I dette tilfellet, vil vi refundere deg for opptil 10% av produktets pris som skreddersøm kostnader. Hvis du velger dette alternativet, må du huske å be om en kvittering fra skredderen som en kopi av det skal gis når de ber om refusjon.

Du har lov til å sende tilbake kjolen for å få gratis endringer, men du må betale for den frem og tilbake shipping. (Uten kundeservice avdelinger bekreftelse, aksepterer vi ikke din sak.)

3.2.2. Kjolen er størrelsen du bestilte, men ikke passer

Vennligst forstå at kjoler som ikke passer ordentlig, men i samsvar med spesifikasjonene du bestilte ikke kan returneres eller byttes.

Du kan gå til en lokal skredder eller en profesjonell sydame å ha kjolen endret størrelse på egen kostnad.

Vær oppmerksom på at hvis din bestilling spesifikasjoner avvike for mye fra den endelige dimensjonering forespørsel, kan re-sizing ikke være mulig.

Merk: Vi aksepterer ikke noen returnerer eller refusjon hvis størrelsen er riktig i henhold til bestillingen din egen informasjon som faktisk er målt i feil størrelse selv. Vi foreslår at du tilpasset din størrelse, men ikke velge standard størrelse, og gjøre målinger av en profesjonell lokal skredder.

3.3. Color Mismatch

Innstillingene for dataskjermen kan endre fargen på bildene vist på nettstedet vårt. Svakt farge aberrasjon på kjolen og fargen som vises på skjermen kan ikke bety at kjolen er defekt eller mis-sendt. Imidlertid Hvis du er sikker på at du har mottatt varen i feil farge, kan du kontakte Kundeservice for å se om en retur eller refusjon er mulig.

Merk: Vi aksepterer ikke noen returnerer eller refusjon hvis fargen er riktig i henhold til fargeinformasjon på ordren. Hvis du elsker den fargen som vises på bildene, kan du velge alternativet: "show som bilde" men ikke den fargen du vurdere i tankene dine.

4. Spesielle Politikk

4.1. Vær oppmerksom på at elementene som returneres i uakseptabel tilstand vil ikke bli behandlet som refusjon, og vil bli sendt tilbake til deg.

4.2. Hvis avkastningen eller refusjon blir akseptert, vil vi sende deg en returadresse . Vennligst ikke gå tilbake til vårt selskap adresser eller adresser på express "" frakt fra ". Våre QC avdeling vil sjekke elementene du tilbake, men ikke hovedselskaper , autoriserte butikker eller fabrikker. Hvis du går tilbake til en feil adresse, vil elementet bli sendt tilbake til deg.

4.3. Hvis du velger "Rush Order" i vårt område, the Rush Bestille Fee vil ikke bli refundert.

4.4. Kunder bære frakt av avkastning når returer, utveksling eller refusjoner er akseptert.

4.5. Alt PayPal betaling kan kun bli refundert via PayPal, vil alle Kredittkort betaling kun bli refundert til den opprinnelige kredittkort.

4.6. Pllette notat skreddersydde kjoler kan ikke være så 100% samme som våre modeller slitasje, på grunn av ulike figurer, målinger, farger, etc. Ta IKKE KJØP hvis du bryr deg om dette.

5.Return Process

5.1. Send inn en retur forespørsel Kontakt oss to Customer Service innen 7 dager Når vi mottar din bestilling. Ta med en forklaring og fotografier sier årsaken til returen.

Vær oppmerksom på at avkastningen ikke vil bli akseptert uten forhåndsgodkjenning fra vår kundeservice.

5.2. Når vår Kundeservice har godkjent din forespørsel, vil vi gi deg avsenderadressen samt et Produkt Return Form som må fylles ut og leveres sammen med avkastningen. Vennligst send varen (e) gjennom ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager etter at du har mottatt skjemaet. Inkluder Produkt Return Form med avkastningen. Vennligst ikke bruk kurer byrå som UPS, DHL eller FedEx til å returnere pakken som vi ikke vil betale for Custom avgift som kan forårsakes.

5.3. Når mottatt hos oss, vil avkastningen bli behandlet i løpet av 24 timer. Når varen er bekreftet og inspisert, kan det ta opptil to fakturering sykluser for å bli kreditert til din konto.