OVER 1280kr   90kr AV    KODE:NO90
OVER 1980kr   180kr AV    KODE:NO180
OVER 2980kr   350kr AV    KODE:NO350
 0

Login to save

0

You have no items in your cart.

Returrett

Generelle Retningslinjer For Retur

1. Kontakt vår kundeservice for å starte returprosessen innen 14 dager etter mottak av varen(e).

Vær oppmerksom på at vi kun aksepterer produkter i original stand, og vi kan ikke behandle produkter som returneres uten vår forkunnskap. Hvis du ønsker å returnere noen eller alle deler av bestillingen din, må du kontakte kundeservice på Kontakt oss og få et "Produktretur"-skjema som må følge med pakken din.

2. Fargefeil: Hvis fargen på den mottatte varen ikke er den som ble bestilt, er du kvalifisert til å få full refusjon.

3. Denne returpolicyen gjelder ikke for våre forretningsforhandlere. Vennligst kontakt oss for ytterligere instruksjoner.

Spesifikke Retningslinjer For Våre Varer

Kansellering Av Ordre

Vi forstår at det er en svært viktig forpliktelse å bestille en kjole for din spesielle anledning, og våre avbestillingsregler ble formulert med dette i tankene. Det er imidlertid viktig å merke seg at våre kjoler lages på bestilling. Når skreddersømsprosessen har startet, kan ikke materialene gjenbrukes. Vær oppmerksom på at etter at du har lagt inn bestillingen din, er det fortsatt tid til å ombestemme seg. For detaljer, se våre avbestillingsregler nedenfor.

Avbestillingsregler

- Bestillinger som kanselleres innen 12 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 90 % av produktets kjøpspris.

- Bestillinger som kanselleres innen 12-24 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 80 % av produktets kjøpspris.

- Bestillinger som kanselleres innen 24–48 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 50 % av produktets kjøpspris.

- Bestillinger som kanselleres utover 48 timer etter betalingsbekreftelse vil kun være kvalifisert for en delvis refusjon av hele fraktkostnaden.

- Når bestillingen din er sendt, kan den ikke lenger kanselleres.

Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din, vennligst logg inn på Mine Bestillinger, velg bestillingen du trenger hjelp med, og be om kansellering. Eller klikk Kontakt oss å fortsette.

Handlinger Tidsrammer Beløp refundert
Produkt Frakt kostnad
Kansellering Innen 12 timer etter ordrebekreftelse 90% 100%
Innen 12-24 timer etter ordrebekreftelse 80% 100%
Innen 24-48 timer etter ordrebekreftelse 50% 100%
Over 48 timer, ikke sendt ingen 100%
Bestilling sendt ingen ingen

 

Erstatning eller Refusjon

Din tilfredshet er av største betydning for oss. Ved ankomst av pakken din, foreslås det at du sjekker kjolen for å sikre at den er laget i samsvar med bestillingsspesifikasjonene dine. Vennligst prøv kjolen din så snart som mulig uten å endre, vaske kjolen eller fjerne merkelappen. Vær oppmerksom på at du må kontakte oss for å starte returprosessen.

Hvis du returnerer eller bytter kjoler eller tilbehør, vennligst sørg for at de er i original tilstand - ubrukt, uvasket, uendret, uskadet, rene, fri for lo og hår og med merkelapper intakte og festet. Du vil være ansvarlig for alle returfraktkostnader.

Giftkortpolitikk

For å løse gaftkortet ditt mot en tilgjengelig kjøping, gå inn i Gift Card-koden når du sjekker ut.

Giftkortmengden vil være kredittverdig mot kjøpingsmengden din. Hvis det betalte mengden er mer enn mengden på Giftkortet, må du velge en annen betalingsmetode for resten av mengden.

Bare én Gift Card kan løses i forbindelse med en gitt ordre og kan ikke bli stappet eller kombinert med andre Gift Card for samme ordre.

Vennligst note at ordre kjøpt med gavekort ikke er motbydelig.

Defekte, Skadede Eller Feilsendte Varer

Du er kvalifisert til å få full refusjon hvis varene dine er defekte, skadet eller feilsendt. Hvis du mener at varene dine ble skadet under levering, må du innhente "Proof of Damage"-dokumentasjon fra leveringsselskapet, som skal være inkludert i den returnerte pakken.

Problemer Med Størrelse Eller Tilpasning

Siden alle våre kjoler er håndsydd og tilpasset, kan den ferdige kjolen variere med omtrent en tomme i hver retning av de spesifiserte målene. For å sikre at kjolen din vil passe deg perfekt, har skredderne våre reservert ekstra stoff i sømmene for å tillate mindre modifikasjoner.

Størrelsesavvik

Hvis kjolestørrelsen din avviker fra spesifikasjonene for bestillingen din med mer enn én tomme, oppfordres du til å finne en lokal skredder for å gjøre justeringer. I dette tilfellet tilbyr vi begrenset endringsrefusjon. Skulle du velge dette alternativet, husk å be om en kvittering fra din skredder. Kopi av kvitteringen må leveres for å be om refusjon.

Varen Er Størrelsen Du Har Bestilt, Men Den Passer Ikke

På grunn av belysning, visning og andre faktorer kan fargen på bildet og den faktiske fargen på produktet ha små forskjeller. Fargeskjermen vil være basert på Apple-enheter.

På grunn av materialproduksjonsprosessen vil fargen på hvert parti materiale ha en liten forskjell.

Vi vil insistere på kontinuerlig forbedring av produksjonsprosessen for å minimere fargeforskjeller.

Vennligst forstå at varer som ikke passer riktig, men i samsvar med spesifikasjonene du har bestilt, ikke kan returneres eller byttes. Alternativet ditt er å se etter en lokal skreddersøm for din egen regning. Vær oppmerksom på at hvis bestillingsspesifikasjonene dine avviker sterkt fra den endelige størrelsesforespørselen, kan det hende at størrelsesjustering ikke er mulig.

Fargefeil

Innstillingene på dataskjermen kan endre fargen på bildene som vises på nettstedet. Litt fargeavvik betyr kanskje ikke at kjolen er defekt eller feilsendt. Men hvis du er sikker på at du har mottatt varen i feil farge, vennligst kontakt kundeservice for å se om retur eller refusjon er mulig.

Varer som ikke kan returneres eller byttes

1. Ingen retur og ingen bytte for personlige varer.

2. Ingen retur og ingen bytte for bedervelige varer, øredobber (inkludert smykkesett som inneholder øredobber) og personlig pleieartikler (inkludert undertøy osv.) på grunn av hygieniske årsaker.

3. Ettersom alle varer (inkludert standardstørrelse) lages på bestilling, har vi ikke råd til å godta ‘kjøp-mange-behold-en’ Kjøp. Vårt kundeserviceteam kan kansellere en bestilling som antas å ha blitt gjort med den hensikten.

Hos Hebeos er vi stolte av våre håndlagde produkter og streber etter å sikre høyeste kvalitet for hver eneste vare. På grunn av arten av produksjonsprosessen vår, beklager vi å informere kundene våre om at vi ikke støtter praksisen "kjøp mange, behold en".

Vi ber våre kunder om å vurdere sine kjøp nøye og kun bestille varene de virkelig har tenkt å beholde. Vi har iverksatt strenge kvalitetskontrolltiltak for å sikre at alle produkter oppfyller våre høye standarder før de sendes til våre kunder. I tilfelle et produkt ikke oppfyller våre kvalitetsstandarder, tilbyr vi gjerne en erstatning eller refusjon.

BYTTEPOLITIK

Vi tilbyr ikke byttetjeneste for noen produkter for øyeblikket. Fordi alle varer lages på bestilling, har vi ikke ferdige kjoler eller produkter som kan sendes i bytte mot returnerte varer. Du må returnere uønskede varer (hvis det er kvalifisert i henhold til returreglene), og deretter legge inn en ny bestilling for erstatningsvarene. Alle nye bestillinger er underlagt gjeldende produksjonsperiode.

Returprosess

1. Send inn en returforespørsel på Kontakt oss til kundeservice innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. Vennligst legg ved en forklaring og bilder som angir årsaken til returen.

Vi forbeholder oss retten til ikke å akseptere returene uten forhåndsgodkjenning fra vår kundeservice.

2. Når vår kundeservice har godkjent forespørselen din, vil vi gi deg en returadresse samt et produktreturskjema som må fylles ut og inkluderes i returen. Vennligst send varen(e) via ditt lokale postkontor innen 3-5 virkedager etter mottak av returskjemaet. Oppbevar sporingsnummeret trygt.

3. Alle returvarene vil gå gjennom inspeksjoner. Vi behandler refusjonen når vi bekrefter at produktet har problemene du nevnte. Når tilbakebetalingen er behandlet av oss, tar det vanligvis 10-15 virkedager før pengene blir kreditert kontoen din, avhengig av banken eller betalingstjenesten. Banken eller betalingstjenesten din kan kreve et lite transaksjonsgebyr.

4. Opprinnelig fraktgebyr & returfraktgebyr vil ikke bli refundert.

Merk: vi forbeholder oss retten til ikke å behandle refusjonen hvis de returneres i uakseptabel tilstand.