OVER 1280kr   90kr AV    KODE:NO90
OVER 1980kr   180kr AV    KODE:NO180
OVER 2980kr   350kr AV    KODE:NO350
 0

Login to save

0

You have no items in your cart.

Ofte Stilte Spørsmål

Rekkefølge
Q: Hvordan kan jeg legge inn en bestilling?
A:

Velg en kategori fra rullegardinmenyen, bla etter en vare du liker og velg den, du vil bli omdirigert til produktsiden, hvor du må velge en farge, størrelse og legge til spesielle krav om nødvendig.

Q:Kan jeg betale med kredittkortet mitt?
A:

Ja, vi godtar alle større kreditt- og debetkort som inkluderer, men ikke er eksklusive for Visa og MasterCard.

Q:Jeg ønsker å kansellere bestillingen min.
A:

Ikke bekymre deg så lenge pakken for ditt ikke-tilpassede produkt ikke ble sendt ennå, kan du kansellere den ved å kontakte serviceteamet vårt.

Q: Kan jeg bestille ved å ringe servicenummeret?
A:

Beklager for øyeblikket kan vi ikke ta imot bestillingen din på telefon. Men vi jobber hardt med å gi deg funksjonen. Men du kan fortsatt bruke smarttelefonen til å bestille.

Q: Hva er spesielle krav?
A:

Hvis du trenger endringer på produktet, kan du beskrive det i feltet for spesielle krav, f.eks. kjolen har ingen stropper, men du vil gjerne ha stropper, så kan vi ordne det, vi kan gjøre endringer på alle kjoler til en viss grad.

Betale
Q:Hvilke betalingsalternativer er tilgjengelige?
A:

Du kan betale for kjøpet med alle vanlige kreditt- og debetkort, eller legge inn en bestilling med forhåndsbetaling og kontakte vår kundestøtte for tilgjengelig forhåndsbetalingsalternativ som inkluderer bankoverføring, Western Union og MoneyGram.

Q:Er betalingen min sikker?
A:

Definitivt ja! Vi bruker de høyeste bransjestandardene for å sikre nettsiden vår og betalingsprosessen. Hebeos.no er fullt PCI-kompatibel og sertifisert for å behandle betalinger. Hver bit av informasjonen du gir oss behandles kryptert gjennom Secure Socket Layer (SSL).

Kuponger / rabattkoder
Q:Hvor kan jeg løse inn kupongen eller rabattkoden?
A:

I kassen har du muligheten til å angi den spesifikke koden, den vil bli brukt på hele handlekurven.

Q: Hvor mange ganger kan jeg bruke rabattkoden?
A:

Hvert kjøp én gang, så lenge kampanjen er aktiv.

Q:Jeg har registrert meg for nyhetsbrevet ditt, hvor er koden min?
A:

På grunn av forskrifter må du gå inn i postkassen din og aktivere ditt nyhetsbrev-abonnement, koden vil vises etter å ha klikket på aktiveringslenken.

Størrelse
Q: Hvordan vet jeg størrelsen min?
A:

Hver produktbeskrivelsesside har et detaljert størrelsesdiagram, du kan måle deg selv og velge kjolestørrelsen i henhold til resultatet. Ikke bli forvirret hvis du ender opp med å ha en annen størrelse enn standardstørrelsen for fritidsklær, kjoler har forskjellige størrelser.

Q:Hvordan måle meg selv?
A:

Vi bruker tre forskjellige faktorer, byste, midje og hofter.

- Byste: Mål rundt den største delen av bysten din.

- Midje: Mål rundt naturlig midjelinje.

- Hofter: Mål rundt den største delen.

Pass på at du har på deg trange klær mens du måler deg selv. Vennligst sjekk om kjolen har innebygd BH, i så fall mål deg selv uten BH.

Q: Kroppsmålene mine passer ikke til en bestemt størrelse!
A:

You can choose custom measurements and enter your body measurements into the order details without choosing a pre-defined size. Extra fees might apply.

Q:Er størrelsene f.eks. UK 10, standard UK-størrelser?
A:

Det er ingen standardstørrelser for kjoler i Storbritannia eller EU, derfor bruker stort sett hver produsent sitt eget diagram. Vennligst sjekk størrelsestabellen vår for detaljer.

Shipping
Q:Hvilke fraktalternativer er tilgjengelige?
A:

Vi tilbyr standard og rask frakt over hele verden. For drop- eller bulkfrakt og engroscontainerfrakt har vi ikke fremskyndede alternativer, vennligst kontakt oss hvis du ønsker å bestille mer enn 100 kjoler. Vi har gode engrospriser og dine turer til våre skredderverksteder.

Q:Hvor lang er leveringstiden?
A:

Når pakken din forlater vårt kvalitetssikringslager, tar det rundt 7-8 dager å nå deg, avhengig av varen du bestiller, dens opprinnelse og destinasjon.

Q:Kan jeg endre leveringsadressen etter at bestillingen ble lagt inn?
A:

Ja, vennligst kontakt vår kundeservice, men vær oppmerksom på at vi ikke kan endre leveringsadressen når forsendelsen allerede er behandlet.